lauantai 15. toukokuuta 2010

Sekaisin lämmöstä!

Huh huh, että kiireet ovat jälleen vieneet mua! Koko tämän viikon olen oikeastaan tehnyt vain töitä..kahta työtä ja vähän ylitöitä siihen päälle. Käynyt kotona suihkussa ja nukkumassa ja taas töihin! Ei kai mulla ole vaan jotenkin vähän kummallinen käsitys kesälomasta?! Helatorstaikin meni töissä. Perjantaina otti vähän enemmän kuin paljon päähän olla töissä, samaan aikaan kun poikaystävä nautti helteistä kavereidemme kanssa kesäisessä Korkeasaaressa. Nyt kun olen vihdoin hetken vapaalla, niin ennemmin olen ulkona kuin sisällä koneella. Ja siitä kärsii tietysti hieman bloggaus..Tosin en taida olla ainoa joka tekee niin.. :)


Täytyy muuten kertoa, että tein hyvän löydön perjantaiaamuna viideltä kun olin menossa jälleen kerran töihin. Löysin nimittäin pyörämatkani varrelta Finnkinon lahjakuoren, jossa oli kaksi käyttämätöntä leffalippua sekä kaksi lippua, jolla saa ilmaisen limun ja popparit! En ollut uskoa silmiäni, kun näin ne siinä maassa lojumassa. Ja kaiken lisäksi ne ovat vielä voimassa, wuhuu! Joten huomenna menenkin sitten parhaan ystäväni kanssa leffaan katsomaan Remember Me elokuvaa. Se on kuulemma hyvä ja tunteita nostattava! Saas nähdä, mitä tykätään..

Ensi viikolla on myös jännää, kun selviää että mitä matkailun ammattilaiset pitivät mun ja parini työstä. Pelottavaa esiintyä ammattilaisille, kun yleensä sitä joutuu esiintymään ainoastaan koulukavereille. Ja paras työ kuulemma palkitaan! Pitäkää peukut pystyssä, että meidän käy hyvin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)