sunnuntai 2. toukokuuta 2010

Paljon juttuja minusta.

Täytyipä itsekin tehdä tämä 100 faktaa minusta -juttu, kun näitä on ollut niin kiva lukea toisten blogeista. Hassuja ja mielenkiintoisia juttuja on selvinnyt bloggareista. Tässä kuitenkin sata omaani: 

(Kuvituksena on yhden parhaan televisiosarjan henkilöitä)

1. Olen muuttanut vain kaksi kertaa elämässäni. 
2. En ole koskaan ollut hyvä koulussa enkä koskaan uskonut pääseväni yliopistoon. 
3. Alan pikkuhiljaa tietää mitä haluan tehdä isona. 
4. Sain ajokorttini ensi yrittämällä!
5. Olen kuitenkin nyt vasta alkanut pitää autolla ajamisesta. 
6. Vihaan uimahalleja, en tykkää kloorista ja mulkoilevista ihmisistä. 
7. Kahden viime vuoden aikana olen lähentynyt paljon äitini kanssa ja siitä olen enemmän kuin onnellinen. 
8. Minua harmittaa, että en näe serkkujani juuri lainkaan. Toisin olivat asiat lapsuudessa. 
9. Ujostelen vieläkin aika kiitettävästi avoanoppiani, mutta nykyään uskallan jo puhua hänelle! Hehe. 
10. Minulla on vain pari hyvää ystävää, mutta se ei haittaa. 
11. Minut on leikattu kaksi kertaa enkä varmaan uskaltaisi enää suostua moiseen. 
12. Itken vieläkin kun minusta otetaan verikoe. Nykyään sentään varoitan hoitajaa etukäteen. :)
13. Olen luntannut kokeessa yläasteella ja lukiossa. 
14. En ole ikinä laittanut kastematoa koukkuun enkä laita. 
15. Erosin juuri kirkosta. Enkä halua selitellä sitä mitenkään.
16. En ymmärrä politiikasta juuri mitään, vaikka pitäisi. 
17. En käy juuri koskaan kirpputoreilla. 
18. Järkytyin positiivisesti kun kuulin, että lapsuuden ystäväni menee naimisiin. 
19. Pidän itseäni vanhana. 
20. Haluaisin joskus polttaa sikarin. 
21. Tykkään katsoa hääohjelmia ja kritisoida kaikkea. 
22. En tykkää etunimestäni. 


23. En pidä itseäni avovaimona, olen edelleen vain tyttöystävä. 
24. Tulen paremmin toimeen miesten kuin naisten kanssa. 
25. Minulla on laktoosi-intoleranssi. 
26. Tykkään imuroida, se on terapeuttista!
27. Olen ollut baarin viimeinen asiakas vielä valomerkin jälkeenkin. 
28. Haluaisin keksiä poikaystävälle jotain tosi kivaa synttärilahjaksi!
29. Jos nyt ottaisin koiran, se olisi tanskandoggi tai rotweiler. 
30. En osaa kirjoittaa oikein yhdys_sanoja ja muita.
31. Aivastan yleensä 5-6 kertaa peräkkäin. Se on kuulemma liikaa. 
32. Haluaisin nyt kovasti ulkomaille!
33. Aion pistää Kreikassa elokuussa elämän risaiseksi. 
34. Minulla on ollut hammasraudat ja niistä on jäljellä pienet traumat. 
35. Olen mm. pyörtynyt hammaslääkäriin. 
36. Minulla on ollut kaksi hamsteria, kani, lintu. Edelleen on toinen lintu ja koira. 
37. Haluaisin hevosen!
38. En silitä vaatteitani juuri koskaan. Aika ei riitä. 
39. Kun aloimme seurustella poikaystäväni kanssa, minulla oli todella vaikeuksia muistaa kumpi hänen siskoistaan oli kumpi. 


40. Itselläni ei ole sisaruksia. 
41. Luen lehden yleensä takaa eteenpäin. 
42. Olen unohtanut kotiavaimet kotiin vain kerran elämässäni. 
43. Pelkään poliisia. Jos minut joskus pysäytettäisiin liikenteesssä, itkisin varmasti. 
44. Minulla on napakoru. En kyllä ymmärrä miten. 
45. Minulla on ns. pakkojuttuja stressin aikana. 
46. Narskutan öisin hampaitani ja puhun unissani. Olen mm. huutanut keskellä yötä "kanaa". 
47. Kärsin emetofobiasta eikä se ole todellakaan kivaa. 
48. Olen tosi huono kielissä. 
49. Poikaystävän ja minun yhteinen biisi on ehdottomasti BB Salbyn Aamu. <3
50. Minut on laitettu väärään lentokoneeseen. 
51. Jääkaapin ovi on tippunut syliini, kun avasin sen. 
52. Olen voittanut kirjoituskilpailun. 
53. Kävin ratsastusrippikoulun. 
54. Olen luopunut haaveestani rakkauden takia. 
55. Uskon kohtaloon. 

56. Minusta on edelleen uskomatonta, että olemme poikaystäväni kanssa yhdessä. Olemme kuitenkin lähtöisin aika eri puolilta Suomea. 
57. Arvostan yli kaiken isovanhempiani. 
58. Kanini kuolema oli minulle kova paikka. 
59. Olen harrastanut ratsastusta ja partiota. 
60. Olen ollut kesätöissä tallilla. 
61. Olen luullut fasaania riikinkukoksi. 
62. Olen käynyt maissivarkaissa. 
63. En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät osaa kiittää. 
64. Minua ahdistaa kun ihmiset katsovat minua silmiin. 
65. Kun juon jotain pillillä, pelkään että siitä kuuluu se "trööt"-ääni. Äärimmäisen noloa! 
66. Veikkaan, että isäni luulee edelleen nykyisen poikaystäväni olevan edellinen poikaystäväni.
67. En voi oikein sietää ihmisiä, jotka puhuvat miesie-kieltä. Se on vaan niin rasittavaa. 
68. Voisin elää pelkällä suklaalla. 
69. Tykkään Tampereen murteesta. 
70. Olen välillä aika ahdasmielinen. 
71. Olen äkkipikainen. 
72. Sanon usein yhtä ja tarkoitan toista. 
73. Odotan edelleen sitä yhtä ja parasta syntymäpäivälahjaa. <3
74. Nuoruuteni ihastus oli Gregory Smith. 
75. Minulla ei ole itsetuntoa. 
76. Olen joka päivä kiitollinen astianpesukoneestamme. 
77. En osaa olla mustasukkainen. 
78. Minusta oli ahdistavaa käydä saunassa poikaystävän exän kanssa. 
79. Haluaisin tietää mitä poikaystävän siskot ajattelevat minusta. 
80. En ole sairastanut vesirokkoa.
81. Odotan kauhulla viisaudenhampaita. 
82. Kun sain pentumme ensi kertaa syliin, tiesin mitä tarkoitetaan äidinvaistolla. 
83. Olen käynyt majakassa. 
84. Vaikeissa tilanteissa turvaudun edelleen isääni. 
85. Näillä näkymin perin joskus tulevaisuudessa maatilan Mäntsälästä. 
86. Äiti osaa grillata parhaiten pekonia. 
87. Ikävöin Lulua ja Jussia. 
88. Ratsastus loppui kun sunnuntai krapulat astuivat kuvaan. 
89. Ihmettelen aina kun poikaystävän perheessä puhutaan Suupasta. 
90. Minulla on ollut lomaromanssi. 


91. Kyttään ihmisiä Facebookissa. 
92. Osaan lämmittää puusaunan. 
93. Kaipaan ystäväni kanssa tehtyjä mökkireissuja. 
94. Olen ollut Pollux-hevoskerhossa. 
95. Haluaisin nähdä enemmän tyttöjäni. 
96. En osaa esittää pitäväni ihmisistä, jos en heistä pidä. 
97. Olen käynyt autolautan konehuoneessa. 
98. Nukun joka yö korvatulpat korvissa. 
99. Olen esiintynyt kotimaisessa elokuvassa joskus 90-luvulla. 
100. Mielestäni parasta parisuhteessamme on se, että lähetämme joka aamu poikaystävän toisillemme viestin jossa toivotamme hyvät huomenet ja kysymme kuinka yö meni. Vaikka viestit ovat melkein aina samanlaisia, ei aamu ole mitään ilman tuota viestiä <3 

Yllättikö mikään kohta? Varsinkin jos tunnet minut tosielämässä.. :) 

Kuvat lainattu

8 kommenttia:

  1. Olipas hauska kirjoitus! Huh, meni varmaan aikaa keksiä noi 100 kohtaa :D Eniten yllätyin kohdasta 44, sä et oo ikinä maininnu sun napakorua!!

    VastaaPoista
  2. Hanna,

    Kiitos! Hei tee säkin, jos jaksat! Olis kiva lukea paljastuksia sustakin! ;) Ja enkö oo maininnu napakorua..On se tossa jo pari vuotta ollut. :D

    VastaaPoista
  3. No kieltämättä tuo kohta 67 yllätti.....meillä täällä Torniossa nimittäin puhutaan mie-sie-kieltä;)

    VastaaPoista
  4. Soile,

    Se on vaan mun henkilökohtainen mielipide. Toivottavasti kukaan ei loukkaannu siitä pahasti! :) Ja olisin voinut tosin lisätä tuohon, että lähinnä siinä ärsyttää kun täällä jotkut puhuvat niin koska se on "hienoa". :D Sitä en ymmärrä...

    VastaaPoista
  5. Heh, apua mä tiedän mikä on Suuppa:) Ollaankohan poikaystäväsi kanssa kotoisin samalta paikkakunnalta Tampereen vierestä?:) Voi tuo kyllä tarkoittaa jotain muutakin, mutta tuli mieleen:)

    -Heidi

    VastaaPoista
  6. Heidi,

    Joo, etteköhän te ole sitten samoilta suunnilta kotoisin! :) Aika hauska sattuma, että joku muukin tietää mikä on Suuppa. :D

    VastaaPoista
  7. Ai että yllättikö joku kohta? No hyvin moni!! :) Mut ehkä se on siitä, ettei vielä niin hirveen hyvin tunneta (toivottavasti asia korjaantuu pian):)

    Vähänks repesin tolle "olen huutanut unissani "kanaa"!"-jutulle :D Ja jos tykkäät imuroida, niin tervetuloa meille imuroimaan, meiltä löytyy aina kiitettävästi koirankarvaa, riippumatta siitä onko just imuroinu vai ei :)

    Facebook-kyttäys on just jees :D kukapa EI harrastais sitä... ;) ja astianpesukone on todellakin pelastus!!! meille tuli kanssa semmonen muutama kuukausi sitten, voisin vaik mennä johonkin mainokseen ylistämään sitä miten astianpesukoneen hankkiminen todellakin muutti elämäni!!!

    Ja muuten, missä kotimaisessa leffassa oot esiintyny? :)

    VastaaPoista
  8. Anna,

    Oothan se anna keneksi sua luulen? :)

    Joo, meilläkin on tällä hetkellä ihan järkyttävästi karvaa! Sais imuroida joka päivä, kun on valkoinen koira ja tumma lattia..Oon siirtynyt lakaisemiseen nyt. :) Ja joo, mäkin voisin kyllä ylistää joka päivä tota meidän tiskikonetta, arjen iso pelastus! :)

    En muista tarkalleen mikä sen leffan nimi oli..Ei sitä missään leffateatterissa esitetty, telkkarissa vaan kerran. Meidän koko luokka oli siinä. :) Ja toivotaan joo hei että tilanne korjaantuis! Sua ei harmiks näe koulussakaan usein.. :o

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)