tiistai 11. toukokuuta 2010

Leffailta.

Sunnuntaina oltiin ihan poikkiväsyneitä poikaystävän kanssa kun oltiin ensin käyty onnittelemassa mun äitiä ja sitten vielä isoäitiä. Äiti hommasi meille mun pyynnöstä ruuaksi kiinalaista, joka maistui niin hyvältä pitkästä aikaa! Jälkkäriksi oli sitten prinsessakakkua ja niitä mun tekemiä kuppikakkuja. Ne maistui vielä seuraavanakin päivänä hyviltä! :) 

Päätettiin sitten illalla vielä ennen mun nukkumaanmenoa vuokrata leffa..Poikaystävä valitsi leffaksi Pelimiehen painajaisen, joka oli kyllä ihan hyvä leffa..huolimatta niin ennalta-arvattavasta tarinasta. 


Niin ja pitihän Makuunista tietysti ottaa vähän karkkia mukaan..Ihan kuin ei niissä kakuissa ja muissa olisi ollut tarpeeksi!


Äiti oli ostanut meille myös ihanat uudet lakanat Hemtexin alesta. Normaalistihan sopivat lakanat maksavat tavallaan aika paljon, sillä meillä on käytössä tuplaleveä peitto. 


Saa nähdä kyllä kuinka kauan, sillä eräs tuntuu välillä hermostuvan siihen kun mä aina omin kaiken peiton.. :) Uudet lakanat otettiinkin sitten heti tänään jo käyttöön..


Sellaista tällä kertaa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)