torstai 1. huhtikuuta 2010

Love the smell.

Huhtikuun ensimmäinen postaus ja mikään ei ole sitten Aprillipilaa, paitsi se että mä vien tänään töihin pullaa! ;) On se hienoa juhlia vanhenemista..Olin muuten muistanut sen mun synttäripäivänkin väärin - ne ovatkin jo lauantaina eikä sunnuntaina! Seuraavaksi varmaan unohdan nimeni..

Viikon juttu on kuitenkin ollut se, että mä sain sen - siis Tiger of Swedenin laukun! Äiti pelasti mut ja kävi hakemassa sen mulle, kun itse en olisi kiireiltäni ehtinyt. On tämä välillä vähän karua, kun ei ehdi edes shoppailla. Kuitenkin, laukku on ihana!


Nyt tiedän mikä erottaa nahka- ja tekonahkalaukut toisistaan ja arvatkaa kuinka vaikeata on tämän jälkeen ostaa mitään muita kuin oikeita nahkalaukkuja! Se tuoksu, se on huumaava! Ja se nahalle ominainen narahteleva ääni, kivaa! Laukku on kuitenkin isompi mitä ajattelin ja ensin pohdinkin, että onko se liian iso, mutta ei se ole. Isoa laukkua tarvitsee aika ajoin ja mikään ei ole ärsyttävämpää kun tavaroita pursuava laukku, joten enää ei ole sitä vaaraa. Laukkuun uppoaa helposti A4-kokoiset kansiot ja muut! Pitäisi vielä vain ostaa kyllästysainetta, että se nahka pysyisi hyvänä. Milloinkohan mä saan sitten semmoista hommattua, kun itse laukkukin jäi näin viime tinkaan..Mutta nyt se on mun


Muuten tämä viikko on ollut enemmän kuin karsea. Mulla oli eilen tieteellisen ajattelun tentti ja kun aloin lukemaan siihen, niin luulin sen olevan helppo nakki, mutta taisivat luulot osua pahan kerran omaan nilkkaan! Tuli mm. pikaoppi latinaa ja kaikkea muuta hauskaa. Huh huh, nyt on sen verran univajetta, että todellakin tiedän mitä teen pääsiäisenä! Kurkkukin on kivasti kipeä ja iltaisin kuumeinen olo - taidan siis olla tunnollinen työntekijä, joka sairastaa lomalla? Buu! :(


Voi kun bokseri tietäisi mihin se pääsee pääsiäiseksi! Koko viikonloppu vapaana kirmaamista poikakaverin kanssa! 

Tulipas vaihteeksi taas kerrottua hieman omia kuulumisia, vaikka en tiedä kiinnostavatko nämä ketään? Ehkä tätiä siellä pohjoisessa? :) Poikaystävä osti muuten kameraan erillisen salaman..Mä olin kuulemma valittanut, ettei kameran oma riitä (mistä se repii näitä väitteitä?) Ei sillä, tykkään noista kuvista paljon enemmän näin. Kiitos! 

10 kommenttia:

  1. Kyllä ne kiinnostaa :) IHANA boksu <3 Hyvää pääsiäistä!

    VastaaPoista
  2. Kyl oli aika ihana laukku, kävin stockalla ihastelemassa, aika iso tosiaan! Ihana kuva vitosta :) Hauskaa pääsiäisviikonloppua teille! -eku

    VastaaPoista
  3. Anonyymi,

    Kiva jos kiinnostaa! :) Kiitos samoin! :)

    Eku, niin on iso mutta mahtuupa ainakin kaikki tavarat! Eikä aina sada sinne laukkuun sisään. :( Ja hyvää pääsiäistä sullekin, ihanaa kun kommentoit! <3 Maanantaina nähdään!

    VastaaPoista
  4. Ihanainen laukku ja koira kans ;)

    VastaaPoista
  5. Marge,

    Koira ja minä kiitetään! :)

    VastaaPoista
  6. Yks täti täältä pohjoisesta ainakin ihastelee sun uutta hienoa laukkua;) Itsekin hypistelin samaa mustaa viime viikolla Oulussa käydessäni, mutta jätin kuitenkin ostamatta. Hieno laukku!

    VastaaPoista
  7. Aivan ihana laukku ja kätevän kokoinen! Sopii varmasti moneen asuun. :)

    VastaaPoista
  8. Soile,

    Hihi, kiitos tädille sinne pohjoiseen! :)

    Daniela,

    Totta, väri on ainakin ihan bueno! :)

    VastaaPoista
  9. Onneks olkoon uuden laukun omistajalle! :)

    VastaaPoista
  10. V,

    Kiitos kiitos! :) vIelä kun saisin hommattua sitä kyllästysainetta, niin saisin ihanuuden käyttöön! :P

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)