keskiviikko 7. huhtikuuta 2010

Lahjoja.

Maanantainen tyttöjen ilta ja samalla mun synttärien juhlinta onnistui mainiosti ja tytötkin taisivat tällä kertaa tykätä mun tarjoamisista, kun melkein kaikki meni. :) Tiistaina oliskin sitten taas karu paluu arkeen! Toukokuussa ajateltiin mennä tyttöjen kanssa ravintolaan syömään, sitä siis odotellessa. On se ihanaa, kun on kivoja kavereita! 

Sain ihanilta tytöiltä myös ihania lahjoja, jotka yllättivät mut ihan yli odotusten. Kyllä naisten on helppoa tietää, mistä nainen tykkää! ;) 


Voiko nainen enempää toivoa kuin kuohuvaa ja vartalonhoitotuotteita? Olen jo kauan kuolannut Kickissä Kings&Queensin tuotteita ja nyt sain body butteria ja vartalonpesuainetta. Tuoksu on mun mielestä jotenkin vadelmainen, vaikka kaveri väitti noiden tuoksuvan graniittiomenoilta..


Sain myös kauan toivomani tyylikkään meikkilaukun! :) Tykkään noista paljeteista kovasti. Saas vaan nähdä kauanko mun meikit tuonne mahtuvat, hihi. 


Schwarzkopfin hiusnaamio on ihan ehdoton tähän mun pehkoon ja odotankin jo innolla, että pääsen testailemaan tuota. Myös pinkki pesusieni tai mikä onkaan, on ihana! Ei ainakaan raavi ihoa verille. Sisustushullun toivelahja on myös sisustuslehti, tuo saamani on Deko. Nyt kun olisi vielä vaan aikaa sille itsensä hemmottelulle ja lehden luvulle! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)