tiistai 23. maaliskuuta 2010

Uusi kiikarissa.

Ei mies, vaan puhelin! Vanhan blogin puolella taisinkin jo joskus kirjoitella uusista puhelimista, mutta yksi päivä sitten selasin tarjontaa hieman enemmän. Pelkään nimittäin, että kohta ei saa muita kuin kosketusnäyttöpuhelimia ja semmoinen on lähes ehdoton nounou mulle. Eli uusi puhelin pitää ostaa viimeistään silloin kun nämä "antiikkiset" mallit katoavat. Toinen juttu on se, että puhelin parka joutuu koville mun toisessa työpaikassa. Pidän sitä nimittäin työtakin rintataskussa ja aina kun kumarrun, niin se on lattialla ja vähintään takakansi auki. Not good. 

Seuraavan puhelimenkin täytyy olla nokialainen ja mielellään väriltään valkoinen. Tai sitten musta.

Yllä pari vaihtoehtoa. Välillä kyllä ärsyttää tämä mun kallis maku - nämäkin puhelimet maksavat lyhyen etelänmatkan verran eli liikaa! Vasemman puoleinen on kuitenkin malliltaan E55 ja oikean puoleinen puolestaan E71. Ne ovat vaan niin nättejä ja varustettu vaikka millä kivoilla ominaisuuksilla! :) 

Näin kaverillani livenä tuon E71:n (tosin punaisena) ja oli se vaan nätti! Olen aina miettinyt, että onko se liian iso, mutta eipä se näyttänyt livenä mitenkään möröltä. Tämmöinen sitten ehkä tulevaisuudessa korvaa mun nykyisen elämänkumppanin - siltä toi puhelin nimittäin useimmiten tuntuu! Hehe. 

Kuvat lainattu 

4 kommenttia:

  1. Suosittelen Applen iPhonea. Tästä en ikinä vaihda pois. Maailman paras puhelin :)

    VastaaPoista
  2. Frezza,

    Mutta eikös se ole just kosketusnäyttö? Mun nakkisormet ei taida olla ihan sellaista varten. :D

    VastaaPoista
  3. No onhan se mut tekstiviestien kirjoittamisen oppii tosi nopeasti. Alussa tietty sormet osuu vääriin kirjaimiin, mut harjotus tekee mestarin tässäkin asiassa :)

    VastaaPoista
  4. Frezza,

    Ehkä mun täytyy sitten käydä kokeilemassa jossain liikkeessä, että muiten se toimii käytännössä.. :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)