lauantai 20. maaliskuuta 2010

A niin kuin asennevamma.

Täytyy kyllä myöntää, ettei tämä kotiäidin rooli ole kyllä mua varten - siis, että pitää hoitaa yksinään koko talous. Tai ehkä sitten se olisi, jos ei olisi koulua ja töitä häiritsemässä. Muru on siis lomaillut tämän viikon Levillä ja mä olen ollut töissä ja koulussa. Reilu jako, eikös? Kotona olen käynyt ulkoiluttamassa koiraa, pesemässä pyykkiä ja ehkä vähän nukkumassa. Kuulostaako hehkeältä? Eniten kuitenkin ärsyttää tämä minun asennevammani - ei tämä mun elämäni nyt niiiin rankkaa ole, vaikka käynkin täyspäiväistä koulua ja teen kahta työtä. Olisi paljon helpompaa, jos asenteeni olisi kohdillaan. Mä olen vaan niin hidas sopeutumaan muutoksiin ja tähänkin elämäntilanteeseen taidan sopeutua vasta kesäkuussa. Itsehän mä olen työni ja kouluni hankkinut ja siten pääni pensaaseen työntänyt, joten ei pitäisi valittaa. Mutta kai sitä silti saa välillä edes vähän? ;) 


Paras palkinto tästä kaikesta oli kuitenkin se, että sain tiistaisesta tentistä vitosen ja samalla ryhmän parhaat pisteet (en yhtään leiju, en...). Se oli minulle henkilökohtaisesti iso saavutus, sillä tenttikirjallisuus eli kaksi kirjaa olivat englanniksi ja se englanti ei tunnetusti ole minulle helppo kieli. Hajosin tenttiin lukemiseen myös ihan totaalisesti viikonloppuna, joten nyt tuntuu hyvältä! Vielä kun jaksaisi jonain yönä vääntää yhden esseen. Enää ei riitä päivässä tunnit, niin pitää ottaa yöt käyttöön! Loma on sitten pääsiäisenä


Eilinen ilta sujui kuitenkin herkuttelun merkeissä..Mozzarella pizzaa, Brejk-suklaapatukka ja Mountain Dew:tä. Nyt sitten lähden taas töihin ja sen jälkeen yksi essee. Sitten voikin loppuillan odottaa murua kotiin ja suunnitella huomista yllätystä, jonka ajattelin järjestää kotiin tulemisen kunniaksi. <3  

6 kommenttia:

  1. WOW taas vitonen, sä oot ihan mahdoton! :D Olikse se Haagan tentti vai mikä? Vitsi kun mäkin jaksaisin vähän panostaa, nyt kun ei edes oo niin paljon kursseja niin vois olla vähän ahkerampi, mutta ei :P

    VastaaPoista
  2. Hanna,

    Hihi! :) Oli kyllä aikas paljon tuuria mukana. :D Joo se oli "vaan" Haagan tentti, mutta on toi mun mielestä silti ihan hyvin. :) Taitaa mennä niin, että mitä enemmän kursseja sitä enemmän jaksaa panostaa.. :P

    VastaaPoista
  3. Hehhe, sun tilanne kuulostaa aika samanlaiselta kun mun. Poikkis on kans levillä ja mulla on ollut aivan samanlainen fiilis käydessä töissä, ulkoiluttaessa koiraa ja tehdessä kotihommia :)

    VastaaPoista
  4. V,

    Etteivät vaan olisi olleet samalla matkalla. :D Ehkä sitä itsekin saa joskus sitten sitä lomaa. :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)