keskiviikko 17. maaliskuuta 2010

Laiha tarjonta.

Meinasin aluksi kirjoittaa, että laiha saalis, mutta enhän mä ole ostanut vielä mitään. Eilen illalla tuli siis selattua Sokoksen 3+1 päivää kuvastoa. Itse päiväthän alkavat tänään ja kestävät lauantaihin..Aika laiha tarjonta oli mun mielestä, tai sitten mä en vaan tarvitse mitään. Ja nekin jutut, joista innostuin ovat tasan semmoisia, jotka menevät ensimmäisen tunnin aikana..Yritä siinä sitten hakea niitä työpäivän jälkeen. Harmi kun äitikin lomailee, niin ei voi edes valtuuttaa häntä shoppailemaan mun puolesta. Se kun onnistui viime vuonnakin niin hienosti! :)

Jotain kiinnostavaa kuitenkin löysin, tällä kertaa aika vaatepainotteista...

Adidaksen ulkoilupuku maksaisi lauantaina 50€. Mä kun olen hommannut jo ne juoksukengät kevättä varten, mutta ulkoilupuku uupuu. Kipeiten tarvitsisin ulkoiluhousut, koska koiran kanssa tulee käytyä vähintään se pari kertaa päivässä ulkona ja lenkkihousuina mulla onkin sitten yleensä farkut. Kyllä - samat farkut, joilla käyn töissä ja koulussa. Hikisinä ja kuraisina, mutta minkäs teet. Olis se kiva joskus, jos voisi koiran kanssa päästellä oikein kunnolla menemään, eikä tarvitsisi aina miettiä, että nyt taas housut likaantuu...Harmi vaan, että taidan olla lauantaina töissä.. 

Ihania Part two:n vaatteita, eikö? :) Ihastuin tuon tunikan keveyteen ja kesäisyyteen. Farkkucapreja taas olen himoinnut niin kauan kun niitä on ollut olemassa, mutta ikinä en ole löytänyt istuvia. Näissäkin kuitenkin alkaa koot taas jostain 36:sesta tai sitten 34 on muuten vain iso. En tykkää nimittäin käyttää housuja, jotka eivät istu. Saatan kyllä tyhmänä ostaa sellaisia (ja ajatella, että jos ne näyttää sitten kotona paremmilta..), mutta tuo on niin itsensä huijausta kuin vaan voi olla. 

PS. Sitä Tiger of Swedenin laukkua ei taida olla enää ainakaan Helsingin keskustan Stokkalla. Onko joku nähnyt vielä jossain muualla? Kumma juttu, että kermat viedään päältä..

Kuvat Sokos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)