torstai 4. maaliskuuta 2010

Great news!!!

Great news indeed! Tiistai ei lähtenyt käyntiin todellakaan odotusten mukaisesti...Olin ajatellut mennä bussilla asemalla, koska vettä vihmoi taivaalta ja jalkakäytävät notkuivat loskaa. Olin hyvissä ajoin pysäkillä ja kas kummaa - koko bussia ei edes tullut! Joten eipä auttanut kuin hölkätä 1,5km asemalle ja kun pääsin perille olin läpimärkä hiestä (talvivaatteet ja plussakeli ei ole hyvä yhdistelmä!) ja toisekseen se typerä sade kasteli mut. Ja kaiken lisäksi se bussi oli sitten siellä asemalla. Että otti päähän! 

Kuitenkin junamatka oli parhain pitkiin aikoihin, sillä mun kesätyöpaikan pomo soitti ja kysyi, että tulisinko töihin! Ai, että tulisinko!! No sovittiin sitten, että aloitan "kesätyöt" torstaina eli tänään. Jee! Ainoa surku asia on se, että menetin mun tämän viikon vapaat, mutta kyllä sitä nyt jaksaa välillä ilman vapaitakin..Itse asiassa sain eilen vielä kutsun haastatteluun yhteen toiseenkin kesätyöpaikkaan, mutta eiköhän nämä kaksi työtä jo riitä.. ;)

 

Nyt sitten olen yrittänyt hullun lailla pohtia, että kuinka paljon saan tienata, etten joudu palauttamaan opintotukia. No tuskin mulla niin hyvää palkkaa tänäkään kesänä on, että sitä vaaraa olisi! Niin ja eipä ole tosiaan seuraavaan puoleen vuoteen vapaa-ajan ongelmia.. 

PS. Koitan nyt tätä Bloggerin ajastintoimintoa. Eli jos kaikki menee hyvin, niin te luette tätä kun mä olen töissä aamiaisella. :) 
Kuva lainattu täältä.

5 kommenttia:

  1. Onnea työpaikasta!
    Meikäkin on tässä stressaillu työasioita tai lähinnä niiden puutetta ja tänään lähetin hakemuksen. Toisen täytin netissä ja voi kilin kellit, siitä mitään tullu. Mutta koska meikä on ollut useamminkin töissä seurakunnalla niin sitä ollaan vissiin yläkerran ukon hyvissä kirjoissa, koska puhelinpa sitten pirahti kesken matikkastressin ja meikälle tarjottiin töitä yheks illaks. (Tosin, meikä poika lähtee sillon lomalle, ehheh...)
    Hmm, innostuin taas sepustamaan kenties :D

    VastaaPoista
  2. Ja hei muuten, meetsä taas töihin joskus 05.oo tai jotain muuta uskomattoman reipasta ja ahkeraa? Jos sulla kerran on kasilta aamupala-aika :D

    VastaaPoista
  3. heli,

    Mihin oot hakenu töihin? Ja kiitos! :) Jaja, mihin lähdet lomalle? Joo, mä meen klo 06.00 töihin ja herätys on 04.30. Se on tosi kivaa! :P

    VastaaPoista
  4. Hain päiväkotiin ja lomalle lähetään playa des inglesiin. Ja hahaa, heinäkuulle on ainaki 2½ viikkoo töitä ! :)

    VastaaPoista
  5. heli,

    Onnea töistä! :) Kenen kanssa lähet reissuun?

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)