maanantai 15. helmikuuta 2010

Vanhaa ja uutta.

Hih, en ole etsimässä häihin jotakin uutta ja jotakin vanhaa niin kuin otsikosta voisi luulla.. ;) Ajattelin sen sijaan listata pari vanhaa ja uutta suosikkiblogiani tähän, jos joku muukin saisi niistä inspiraatiota. 

Itse asiassa ajatus tähän postaukseen lähti siitä kun huomasin, että Google Readerini (jonka kautta pääsääntöisesti luen blogeja) on alkanut täyttyä uusista tuttavuuksista. Ja ei siinä vielä mitään, mutta suurin osa näiden blogien kirjoittajista on minua jonkin verran vanhempia ja osalla heistä on jopa lapsia. Heh. Hassuksi asian tekee juurikin se, että en ole kirjoittajien kanssa samassa elämäntilanteessa enkä myöskään niistä lapsista niin välitä. :) Mutta siltikin, näistä blogeista saan eniten inspiraatiota ja näissä blogeissa on minua eniten kiinnostavia juttuja. En oikein innostu blogeista, joissa ainoana postauksena on vain joku peilin kautta otettu päivän asu -kuva (boring!) tai sitten niissä esitellään vain GT:stä ostettuja tosi omaperäisiä vaatteita. Haaveilu - se on mun juttu, niin kuin ehkä omastakin blogista saattaa huomata.. ;) 

Nämä mun lempparit eivät sitten ole missään järjestyksessä tai mitään...

1. Coco sweet dreams


Täytyy myöntää, että ensin en oikeastaan lämmennyt Cocon blogille, mutta syksyllä löysin sen uudestaan ja siitä lähtien olen käynyt sivuilla päivittäin, vaikka uusia postauksia ei olisikaan. Cocolla on ihana tyyli ja ihana maku sisustuksessa ja ennen kaikkea on ihanan rohkaisevaa huomata, että myös äiti voi olla tyylikäs! :) Olen ehkä hieman jälkijunassa näiden ajatusteni kanssa, heh. Arvostan myös suuresti sitä, ettei hän paljasta kaikkea elämästään blogissaan, kivempi niin. 

2. Kalastajan vaimo  


Johannan blogi on ihan yliveto ihana! Ihania haaveiluja, välissä ihania maisemakuvia Norjasta ja ennen kaikkea blogista löytyy ihanaa ja aikuismaista asennetta. Tästä blogista haen hyvää mieltä, jos sitä ei jonain päivänä itse meinaa oikein löytää.. :)

3. Sisustus ja Sepustus


Soilen blogi on ensimmäinen sisustusaiheinen blogi, jota aloin seuraamaan enkä varmaan ikinä tule kyllästymään - niin hyvin maut mätsäävät yhteen! Tästä blogista löytyy aimoannos inspiraatiota ja voisin ihan milloin vain kaapata Soilen meille sisustamaan, hih! :)

4. Char & the city 


Miten jollain ihmisellä voi olla yhtä aikaa niin täydellinen maku niin sisustuksessa kuin vaatteissakin? :) Charin blogi on kyllä niin ihana ja olen lukenut hänen postauksensa monta kertaa! Hän osaa ottaa myös ihania kuvia ja antaa hyödyllisiä vinkkejä. :) Voi kun bloggareita voisi adoptoida...

5. Mustavalkoista ja harmaata 


Tämä blogi on minulle ihan uusi tuttavuus, mutta luettuani pari postausta olin jo ihan koukussa! Loputkin luen varmaan joku yö tässä, kun en malta lopettaa. :) Selkeä ulkoasu ja tekstit sekä hyvät kuvat ihastuttavat kovasti! Muoti&sisustus-combo toimii niin hyvin!!


Siinä mun suosikkeja - uusia suosikkeja saa ehdottaa! :)

9 kommenttia:

  1. Awww, kiitos ihanista sanoistasi :) it made my day!

    VastaaPoista
  2. COCO, ei mitään! Kiitos itsellesi ihanasta blogista! <3 :)

    Char, Hihi kiva että pystyin piristämään! :)

    VastaaPoista
  3. Oli kyllä upeaa olla täällä samassa listassa niinkin loistavien blogien joukosta kuin Cocon ja Charin:) Olen kyllä niin iloinen sanoistasi, suurkiitos:)

    VastaaPoista
  4. Soile,

    Kiitos itsellesi niin ihanasta ja inspiroivasta blogista! :)

    VastaaPoista
  5. Nämä mainitsemasi blogit ovat myös minun lemppareideni listalla. :)

    VastaaPoista
  6. Marge,

    Meillähän menee sitten maut ihan yksiin! Luetellut blogit ovat kyllä ihan parhaimpia! :)

    VastaaPoista
  7. Soilellahan vasta aivan ihana blogi onkin :)

    VastaaPoista
  8. Char,

    Niin on! Olisi niin ihana tietää mistä hän oikein ammentaa kaiken energiansa ja ideansa! :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)