perjantai 5. helmikuuta 2010

Vähän terveellisempi herkku.

Otsikolla viittaan tähän postaukseen. Mutta joo, täytyy myöntää että jos nyt ei olisi herkuton helmikuu, niin mun perjantai-illan herkku ei todellakaan koostuisi porkkanasta, kurkusta ja tacodipistä. Dippiä saattaisi kyllä olla, mutta sipsien kera. Mutta dipatut vihannekset ovat kyllä yllättävän hyviä, suosikkini on ehdottomasti kurkku! :)


Pakko vielä hehkuttaa, että olen ollut tänään ahkera. Heräsin aamulla lukemaan tenttiin, joka on vasta 16.pv (!!) ja sen jälkeen väänsin vielä yhteiskuntavastuun esseen, part 3. Ei kuulosta paljolta, mutta mun tämän hetkisellä motivaatiolla se on suhteellisen paljon! 


Nyt sitten olenkin tämän viikonlopun yksin kotona eläinten kanssa, kun poikaystävä lähti kavereiden luokse Tampereelle. Minnekäs muuallekaan..Toisaalta ihan kivaa, saan katsoa telkkarista ohjelmia mitä haluan ja muutenkin tehdä ihan omia juttuja. 


Mutta nyt herkkujen kimppuun ja koneeseen pyörimään The Hillsin uusimpia jaksoja, jee! Lupaan seuraavaksi postata jostain muusta aiheesta kuin herkuttomasta helmikuusta.. :)

8 kommenttia:

  1. hei kuules, jos sulla on ylimäärästä aikaa nyt kun oot yksinäs nii tuu käymään täällä :D
    t. maalaisserkku

    VastaaPoista
  2. heli,

    Hei maalaisserkku! Mä oon nykyään vähintään yhtä lande ettäettä.. :D Vitsit vois melkein tullakin, mutta auto on siellä missä mieskin eli Tampereella. :D Mitä kuuluu? :)

    VastaaPoista
  3. Hahaa, hyväähän mulle. Viime viikon oon paahtanu jo kirjotuksia varten ja arvaapas mitä, sama meno jatkuu maaliskuun loppuun asti :D Minkä varmaan tiesitkin omasta kokemuksesta. Eipä oikeestaan sitten muuta. Voitas koittaa kyllä nähä tässä jossain vaiheessa. Viimeistään ehkä sitten kun (jos) meikä saa kotsan päähänsä. Että varaahan aikaa kalenterista :P

    VastaaPoista
  4. heli,

    Hyi, kirjoitukset oli kyllä aika karseet. :o Meinaatko sitten vielä lukea heti pääsykokeisiin? Ja joo, mä varaan mielelläni aikaa kalenterista. :) kyllä aina sen verran aikaa löytyy helposti!

    VastaaPoista
  5. Oma lempparini on ehdottomasti porkkana. ;) Tossa pari päivää sitten tuli vedettyä kokonainen pussillinen niitä.

    VastaaPoista
  6. RagDoll,

    Ne on kyllä yllättävän hyviä! Joskus on vaan sattunut kohdalle kitkeriä ja sitten menee taas maku hetkeksi..Kiitos kommentistasi! :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)