torstai 11. helmikuuta 2010

Give me! Give me!

Selailin tuossa yksi päivä ihanaisen COCOn blogia ja sieltä silmiini osuivat lähes täydelliset ylipolven saappaat. Sehän ei siis ole enää mikään salaisuus, että tulen näiden "in-juttujen" kanssa vähintään sen puolivuotta myöhässä. Näissä kengissä vaan mätsää tuo ihanaihana väri, yksinkertaisuus, korko ja ennen kaikkea tuo pituus. Kengät siis löytyvät Nelly.comista eikä hintakaan nyt ihan päätä huimaa..

muttamutta, sitten kun kyselin COCOlta hieman mielipidettä kyseisistä kengistä, niin sain lähes kirjaimellisesti kylmää vettä niskaani...Kiitos silti COCOlle rehellisestä mielipiteestä! Hän nimittäin kirjoitti kommenttiboksissaan minulle näin: 
"Ne on tosi kivat, varsinkin se konjakki(?) väri. Paljon saanu kehuja. Mut laatu ei oo mikään maailman paras ja ne on tosi liukkaat. Mun pitää heittää ne koht roskiin ku materiaali on kulunut puhki takaosasta."

Eeh..Pikaisella laskutoimituksella kengät eivät ole olleet COCOlla kuin about puolivuotta ja nyt ne ovat jo puhki? :( Tietysti riippuu kuinka kovaa hän on niitä kuluttanut, mutta silti..Toinen asia mikä särähti korvaan oli tuo pohjien liukkaus - se on vihoviimeinen asia maailmassa...Tosin ainahan kengät voi kiikuttaa suutarille ja laitattaa liukuesteet..Olen vain nyt niin ihastunut noihin kenkiin, etten voi ajatella järjellä! Mä kun löydän kivoja kenkiä niiiiin harvoin...

Joten auttakaa te mua ja kertokaa kannattaako luopua haaveilusta vai tilata kengät, jotka ovat ulkomuodoltaan täydelliset, mutta muuten vähän niin ja näin...!  


Kuva täältä.

6 kommenttia:

  1. Ei kannata. Sitten kun on ihanaiset kengät ollu muutaman kuukauden käytössä ja leviää täysin käsiin, sydän itkee verta. Eikä muuten lohduta mikään "nätit ja ihanat olitte, rakkaat poposet, niin kauan kun kestitte". Ja muutenkin, jos mikään yhtään epäilyttää niin älä osta. Tästä on kokemusta. (Mm. tilaus Lindsishoelle minkä varmasti muistanet. Ne punaset purkkarit meni suoraan Iballe ja ne lammassaappaat kertaakaan käyttämättöminä myyntiin. Ja kesti muuten puoli vuotta löytää joku joka halus ne ostaa. Jäin sentään vaan 5e tappiolle tälläkertaa...)

    VastaaPoista
  2. heli,

    Oot kyllä oikeassa, noi vaan olis niin ihanat ja kerrankin mun budjettiin sopivat. Ei huvita maksaa saappaista mitään paria hunttia, mutta kai se on vaan jatkettava etsintöjä.. :) Ja mikset käyttänyt niitä lammassaappaita? :o

    VastaaPoista
  3. Mun lyhyet töpökoivet näytti vielä töpömmiltä niissä saappaissa. Oli aika hulvaton näky :D
    Ja on muuten joo saappaat aika hulvattomissa hinnoissa, varsinkin jos nahkaset haluais.

    VastaaPoista
  4. heli,

    No voi. :( Niin ne on joo ja semmoiset mä kyllä haluisin. :) Hei, mä laitoin sulle muuten meiliä!

    VastaaPoista
  5. Nanna, miten on kenkien kanssa käynyt? Tilasitko vai oletko löytänyt uusia? Täytyy vielä sanoa että kengät on kyllä ihanat ja helpot. Nyt keväällä kun lumi sulaa niin niillä voi jo kävellä! ;) Eikä hintakaan ole niin kovin paha... :) Mulla ne on ollut TOSI kovassa käytössä ja sen takia varmaan vetelee viimeisiään. (Mä oon ihan vähän miettiny että tilaisin uudet samanlaiset...mut sit taas se laatu on vähän niin ja näin...)

    VastaaPoista
  6. COCO,

    Olen tässä katsellut vähän muiden kauppojen valikoimia mutta kovin tiukassa näyttää olevan. Noiden kenkien väri on vaan niin täydellinen! Hinta ei tosiaan ole kyllä paha, sopisi hyvin mun opiskelijabudjettiin. .)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)