tiistai 12. tammikuuta 2010

Tästä se lähtee!

Sunnuntaina sain houkuteltua tuon paremman puoliskoni ostoksille. Tai no, meillä oli tarkoitus käydä vaihteeksi Bauhausissa, mutta koska se oli kiinni, niin mentiin sitten siinä vieressä olevaan Budget Sporttiin vähän aleja kiertelemään. Mulla oli missiona löytää toppahousut ja sisäliikunta vaatteita, mutta kas kummaa eihän niitä löytynyt. Mä en vaan lähes koskaan löydä aleista mitään!

Jottei reissu olisi mennyt ihan hukkaan, niin onneksi poikaystävä löysi mulle Asicsin juoksulenkkarit puoleen hintaan. Hetken aikaa mietin, että ostanko vai en kun eihän niitä vielä oikein pääse käyttämään...Hinta oli kuitenkin alennettu puoleen alkuperäisestä, joten kyllähän mä ne sitten kiikutin kassalle. Ja eipä kai ne tuolla kaapissa miksikään mene parissa kuukaudessa. Odotan kyllä jo niin innolla, että pääsen juoksentelemaan niillä tuonne ulos! Tuntuivat tosi hyviltä meinaan jalassa..



 

Tämä meneekin nyt ihan urheilupainotteiseksi. Nimittäin mulla ei tosiaan ole kunnollisia (siis ollenkaan) sisäliikuntavaatteita ja nyt kun ajattelin aloittaa taas kuntosalilla rehkimisen, niin ne ovat tarpeen! Mitään Nikea tai Adidasta en tarvitse, sillä mun mielestä H&M:n urheiluvaatteet ajavat ihan hyvin saman asian omalla kohdallani ja toisekseen ne ovat mun mielestä tosi nättejä.. ;) Joten jotakin seuraavista vaatteista saattaa lähteä tilaukseen..


Kuvat.

2 kommenttia:

  1. Nättejä urheiluvaatteita mäkin kaipailisin, tulis ehkä vähän hanakammin lähdettyä jumppaamaan jos olis nätit kuteet päällä ;) Tai sitten ei :D

    VastaaPoista
  2. Roosa,

    Niin mäkin yritin uskotella itselleni, että kun on nätit vaatteet niin kyllä sitten tulee lähdettyä salille. Saas nähdä.. :D

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)