lauantai 30. tammikuuta 2010

Tacos & Movie night.

Meillä oli eilen periaatteessa kummallakin vapaapäivä, joten juhlittiin sitä vuosipäivää hieman myöhässä eilen. Käytiin ensin varmaan tunnin ajan istumassa pankissa ja laitettiin mun luottokorttihakemus eteenpäin, saas nähdä saanko sen kortin vai en...Iltapäivällä tehtiin sitten herkkuruokaa eli tacoja ja mulle tortilloja, nam! 


Täytteenä oli mm. kurkkua, tomaattia, paprikaa ja sipulia. Kastikkeina salsaa ja valkosipulidippiä. 


Mun tortillakuoret. 


Kanaa tacomausteella. 


Valmis taco näytti tältä! 

Illalla käytiin sitten Flamingossa katsomassa leffassa Sherlock Holmes, joka oli ihan hyvä leffa, tosin ei nyt ihan mulle tehty. Mä kun tykkään enemmän sellaisesta hömpästä ja komedioista. Sieltä on muuten tulossa ensi kuun alussa Ystävänpäivä-niminen leffa, joka on pakko nähdä! Onneksi saan just töistä siiheksi ilmaislipun...

Tänään sitten mennään mun vanhan luokkakaverin tupareihin illalla. Sitä ennen pitäisi vääntää yksi yhteiskuntavastuun essee, nyyh. :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)