perjantai 22. tammikuuta 2010

Juhlia, juhlia...

Yleensä mua tai meitä ei kutsuta lähes mihinkään juhliin, mutta nyt alkuvuodesta juhlia tuntuu riittävän. Mulle siis parikin kutsua on jo paljon! Juurihan oli tosiaan uusi vuosi, sitten tyttöjen ilta, tänään lähdetään poikaystävän pikkusiskon synttäreille Tampereelle, ensi viikonloppuna on mun vanhan koulukaverin tuparit ja kuukauden sisään on varmaan poikaystävän kaverin tuparit. Huh! En ole tottunut olemaan menossa lähes joka viikonloppu!

Ja sen lisäksi meillä on ensi viikolla vuosipäivä. Meinasin kirjoittaa, että sitä varmaan tarvitsisi juhlia jotenkin, mutta ei se niin mene. Sitä saa juhlia! Vielä kun tietäisi, että miten. Kuun lopussa yleensä odotellaan kiltisti palkkaa ja opintotukea...Siksi vähän ajattelinkin, että olisiko tylsä idea mennä vaikka keilaamaan, tehdä hyvää ruokaa ja vuokrata leffa? Mä pääsen kuitenkin tuona päivänä vasta neljältä koulusta, että ei siinä edes kovin kummoisia ehdi. 



"I'm your hell, I'm your dream. I'm nothing in between." 



Juhlistatteko te mitenkään vuosipäivää tai vastaavia juhlia? 


Kuva.

2 kommenttia:

  1. Todellakin vuosipäivää pitää juhlia! Ton mun EX:n kanssa se vaan oli tosi nihkeetä. Mut ilman muuta ja keilaus on tosi kivaa. Sit just hyvää ruokaa. Itse en ainakaan mitään lahjoja kaipaisi vaan sitä yhteistä tekemistä. Ja varsinkin sillon jos se yhteinen aika on kortilla. Pari lasia punkkua illalla ja kysyä toiselta että mitä kuuluu.

    VastaaPoista
  2. tuulikki, niin kyllä munkin mielestä pitää juhlia. Aina vaan kun on syytä. :) Ja hyvää ruokaa saa muutenkin niin harvoin, heh! Mä voin juoda ne pari lasia punkkua ja Aatu kysyä että mitä kuuluu. :D :D

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)