keskiviikko 6. tammikuuta 2010

Etsivä saattaa löytää...

Luulen, että ihmisistä olen jo löytänyt sen ainokaisen, jonka kanssa haluan elää ja väitellä siitä, miten sitä vessaa oikein pestään, mutta laukkujen kohdalla olen ollut hieman tuuliviiri. Todettakoon se tässä kuitenkin vielä, että olen ehdottomasti enemmän laukku- kuin kenkäihmisiä, jo hieman olosuhteiden sanelemana. Joten, jos en koskaan tule omistamaan 97 paria Manoloita, niin kai minulle voitaisiin suoda yksi the laukku

Laukkuja on kyllä tässä vuosien varrella tullut ja mennyt, sen voi jo poikaystävänikin todistaa. Hänen (!!) hienoisesta painostuksestaan siivosin tuossa yksi päivä laukkuvarastoni ja tieltä saivat väistyä eräät hyvin ikääntyneet yksilöt. Sen the laukun tieltä. Tosin, se ei kyllä tulisi koskaan joutumaan kaappiin, sen tiedän. 

Kuten olettekin jo ehkä huomanneet, makuni on valitettavan usein valitettavan kallis. Mutta kuten olen todennut, satsaan ennemmin laatuun tällä hetkellä. Ennemmin sitten säästään kymmenen vuotta siihen the laukkuun kuin ostan kaapin jälleen täyteen halpislaukkuja...Sen olen jo kuitenkin päättänyt, että jos mikään joulupukki ei minulle laukkua tuo, niin ostan sen viimeistään heti sen jälkeen kun olen valmistunut maisteriksi ja saanut ensimmäisen oikean palkkani. Tämän hetkisellä palkalla kun ei osteta edes kangaskassia...

Otsikkokin sen jo kertoo, olen tainnut vihdoin löytää kolme todella kovaa ehdokasta the laukuksi. 

Ensimmäinen on se Longchampin Légende- laukku, jota jo toivoin joululahjaksikin. Tämä olisi niin täydellinen kumppani minulle: ruskeaa nahkaa, tyylikkyyttä, klassisuutta, kestävyyttä ja ennen kaikkea tilaa! Sitä ahkera (heh) opiskelija kaipaa tuhansille muistiinpanoilleen.

Toinen on Furlan Hope-laukku mustana. Kyllä, kaverini äiti sai minut innostumaan Furlan yksinkertaisen tyylikkäistä ja niin ikään klassista laukuista, jotka vaan paranevat vanhetessaan. Hope olisi minulle juuri riittävän tilava, nahkaa ja tuo nimikin on jo niin täydellinen. Tämän laukun kanssa selviytyisimme varmasti lähes mistä vain. 

Kolmas ehdokas on niin ikään Furlan laukku - Coffee Leather Casiope. Tämä laukku suoraan sanottuna raastaa sydäntäni, sillä se lähtisi eräästä nettikaupasta nyt puoleen hintaan, mikä on aika hyvä tarjous! Rakastan laukun väriä ja tuota pientä vetoketju-yksityiskohtaa. Voi huoh. Tosin jos tilaisin tämän laukun netistä, niin tutkisin nettikaupan taustoja ensin mahdollisimman tarkkaan, jotta välttyisin ikävältä väärennökseltä. Ei kyllä huolta tilaamisesta, sillä olen sijoittanut tällä hetkellä rahani muualle.. ;)


Miellyttikö sinua mikään? 


Kuva, kuva ja kuva.

2 kommenttia:

  1. Ihania. Varsinkin tuon Longchampin laukun haluaisin :)

    VastaaPoista
  2. Anttis,

    Mä antaisin lähes mitä vaan, että saisin sen! :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit, piristit päivääni! :)